فرق صیغه با دوست دختر

Lonely man

پسری ۲۷ ساله ام. مهندسم. کارم بد نیست. ماهی ۴.۵ ملیون درآمدم دارم که مقداری صرف آبجی ام و خانواده ام میشه. مقداری هم قسط و وام هم دارم. منظورم اینه که الان نمی‌تونم ازدواج کنم. نداشتن سکس اذیتم می کنه ولی مرام دارم و نمیخوام سو استفاده کنم از دختر خانمها. به نظرتون صیغه کردن بهتره یا پیدا کردن دوست دختر؟.

فرهاد عزیز

نیاز جنسی ات طبیعی است و برآورده کردن آن، حق تو است. ولی ضرب المثلی هست که می گوید « شخصیت آدمها خیلی شبیه نوع غذایی است که می خورند» …  این ضرب المثل را می توان در باره نحوه دستیابی به سکس هم به کار برد. نحوه برطرف کردن نیاز جنسی هر فرد، نشان دهنده شخصیت او هم می تواند باشد..

صیغه به خودی خود می توانست قانون بدی نباشد اگر یک حق دو طرفه در جامعه بود. یعنی به دختران مجرد و زنان متاهل که نیاز جنسی شان برطرف نمی شود یا برای شان کافی نیست نیز این حق داده می شد که از قانون صیغه استفاده کنند. چون این حق وجود ندارد، امیدوارم به سمت صیغه گرفتن کشیده نشوی.

در حال حاضر در جامعه ما، زنانی صیغه را برای خود می پذیرند که اکثرشان، در درجه اول به پول آن محتاج هستند و اگر موقعیت شان متفاوت بود تن به این کار نمی دادند. پس لطف کن دور این نوع دسترسی به سکس را خط بکش. سعی کن از نابرابری های موجود در جامعه ات سواستفاده نکنی.

خریدن سکس به هر شکل و بهانه و دوز و کلک شرعی، حتما آسان تر از یافتن یک دوست دختر است. باید دوست داشتن و دوست داشته شدن را بیرون از مدار پول به صورت واقعی تجربه کنی.

مهدس شاغل هستی. ذهن و مرام  سالمی داری و مطمئن باش اگر وقت و توجه برای یافتن دوست بگذاری شانس کافی برای یافتن یک یار را خواهی داشت که پول برایش اصل نباشد. بخصوص که دختران مستقل و شاغل مثل خودت هم خیلی زیادند.

 

Written By
More from بهمن
نزد روانپزشک بروم یا روانشناس؟
پسری هستم 25 ساله ساکن تهران. حدود 8 سال پیش فهمیدم مشکلات...
Read More