کاهش تستوسترون، مردافکن است

 

بخش بزرگی از علائم کاهش تستوسترون ما مردان، می تواند شبیه علائم معمولی گذر عمر باشند نظیر چاق شدن، ریزش مو، خستگی و ضعف و … اما اگر بخش زیادی از نشانه ها، همزمان در بدن ما خودنمایی کنند بهتر است نزد دکتر برویم تا به کمک یک آزمایش ساده، از طبیعی بود مقدار تستوسترون بدن، یقین حاصل کنیم.

1453905935افسردگی می تواند نتیجه کاهش تستوسترون در بدن مردان باشد. افسردگی در اغلب موارد مصادف است با بی اشتهایی، ضعف و بیخوابی که به طور اتوماتیک، هم باعث کاهش هورمون مردانه می شوند و هم افسردگی بیشتر را با خود خواهد آورد.

1453906140

تغییر روحیه سریع نیز از علائم کاهش هورمون مردانه است. همانطور که کاهش استروژن در زنانی که دچار یائسگی می شوند آنها را با افت و خیزهای احساسی قرار می دهد مردان نیز می توانند به سرعت بین خندان بودن و پرخاش در نوسان باشند.

518200177_XS

.بعضی از مردان با کاهش هورمون مردانه، تمایل جنسی شان نیز کاهش می یابد.

1453906725

مردانی که کاهش هورمون مردانه را تجربه می کنند همزمان هم شاهد تغییر فیزیکی سریع و سوخت و ساز در بدن شان هستند که معمولا منجربه افزایش چربی در بدن خواهد شد. در ضمن بعضی از مردان با عارضه gynecomastia یا درشت شدن سینه شان روبرو خواهند شد.

1453905997

از مهمترین نشانه های کمبود تستوسترون خمودگی آلت تناسلی مردان است. بدن مردان با تولید ماده ای به نام nitric oxide آلت را به حالت ایستاده می رسانند. این ماده شیمیایی به اندازه کافی ایجاد نخواهد شد اگر بدن به اندازه کافی تستوسترون نسازد.

 

1453906265

بدن مردان برای تولید موی سرو بدن و صورت، نیاز به سطح طبیعی از تستوسترون دارد و کاهش آن در بدن، طبیعتا در ریزش مو می تواند موثر باشد

 

http://www.healthline.com/health/low-testosterone/warning-signs

http://www.livestrong.com/article/176770-adhd-a-low-sex-drive/

 

More from مرد روز
Moriah Mason رقاص کلوپ لختی‌ها و تنهایی مردان
موریا میسن قبلا برای دو سال در کلوپ لختی ها می رقصید....
Read More