پستان بزرگ از دید یک زن

AP371127717032-1280x960

من ۳۳ ساله ام و نزدیک به ۲۰ سال است که پستان هایم، مدام در حال بزرگ شدن هستند. ۱۳ ساله که بودم متوجه دقت دیگران به پستان هایم شدم.

به هر حال در طی این ۲۰ سال کاملا متوجه این حقیقت شدم که سینه ام به مرکز توجه در بدن من تبدیل شده است. بارها اتفاق افتاده است که ناخودآگاه وقتی جلوی آینه پستان هایم را برای لحظه ای می دیدم فکر می کردم که چرا این همه مورد توجه هستند مگر جز این است که دو کیسه درشت چربی آویزان روی بدنم هستند؟

به نظر من پستان های درشت دو نوع شخصیت متفاوت دارند. شخصیتی که مردان به آن نسبت می دهند و توقع دارند و نگاهی که خودمان به آن داریم.

پستان ها برای ما می تواند یک بخش از وسایل ارایش و زینت در حین لباس پوشیدن باشد. ما دنبال توطئه نیستیم فقط می خواهیم در بهترین حالت ممکن، دیده شویم.

پستان های درشت من بخشی از ظاهر من هستند و طبیعی است که مثل یک گوشواره یا کفش زیبا، بخواهم مرا برازنده تر نشان دهند.

توصیه ام به مردان این است که بدانند دید زدن یواشکی از چشم ما دور نمی ماند. مطمئن باشید خودداری از دید زدن، شانس شما را برای دیدن کامل  پستان ها بیشتر می سازد.

داشتن پستان های بزرگ، باعث نشده است پلیس جریمه تخلف رانندگی ام را ببخشد. یا در کار و تحصیل، به دردم بخورد. مثل بقیه آدم ها با قیافه و بدن مختلف، گاهی به دردم خورده و گاهی بر علیه من عمل کرده است.

انکار نمی کنم پستان زیبایی که شانس داشتنش را دارم و در رابطه با مردها برایم خوب بوده است و به هر حال یک بخش از جسم من به عنوان یک انسان است و  یک اسباب بازی نیست.

ما سعی می کنیم لباس های بپوشیم که بهتر و زیباتر دیده شوند شما هم سعی کنید وقتی در برابر ما هستید به حرف های ما هم دقت کنید.

Large Breasts from a Woman’s Viewpoint

http://www.menshealth.com/sex-women/large-breasts-from-a-womans-viewpoint

image source
http://www.thegloss.com/2013/06/25/beauty/men-like-big-breasts-bra-sizes/

http://www.salon.com/2012/09/25/cleavages_coming_out_party/

More from مرد روز
فرانسه با بازیکن شماره 10 آرژانتین را برد
فرانسه تمام قدرت نشان داد که حریف خوبی برای بازی فینال برای...
Read More