رابطه آلت تناسلیِ شل و مرگ زودرس

penis

شل شدن آلت تناسلی فقط یک خبر بد برای زندگی جنسی مردان نیست. اگر قادر به ایستاندن عضو مردانه تان نیستید بدانید که ریسک مرگِ زودرس تان ۷۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر Tobias Köhler  پروفسور مدرسه پزشکی ایالت الینویز می گوید مشکل قلبی داشتن، از دلایل اصلی بلند نشدن عضو جنسی مردان است. بنابر این اگر نمی توانید مثل همیشه نگهش دارید شاید قلب تان دچار مشکل شده است.

در حقیقت، بخش زیادی از مردان که مشکل جنسی شان به خاطر نارسایی قلبی است در طی 5 سال،  یا دچار بیماری قلبی خطرناک می شوند یا سکته قلبی خواهند کرد.

دکتر Köhler می افزاید رگ های که خون را به عضو جنسی مردان می رسانند خیلی ظریف و در حدود یک تا دو میلیمتر هستند و به سرعت دچار گرفتگی می شوند. برای همین تغذیه بد، بی حرکتی، سیگار کشیدن و مرض های ارثی که به گرفتگی رگ ها سرعت می بخشند بلافاصه تاثیر خود را در شل شدن آلت تناسلی نشان خواهند داد.

به گفته وی، اگر گرفتگی رگ های مرتبط با عضو جنسی، افزایش یابد می تواند به رگ های بزرگتر و اصلی نیز سرایت کند برای همین بعد ازمشاهده این مشکل جنسی، مردان بهتر است با دکتر خانوادگی خود مشورت کنند و از آنها بخواهند که دلایل مشکل را شناسایی کنند.

اگر بلند نشدن آلت برای ۳ ماه پیاپی در رفتار جنسی تان بروز کرده است بهتر است حتما مورد معاینه دقیق قرار بگیرید. اگر در معاینات، گرفتگی رگ ها مشاهده شد دکترتان روش های معالجه را با شما در میان می گذارد. پیشگیری بر اساس علائم اولیه مشکلات قلبی، می تواند خطرات مرگبار را بسیار کاهش دهد.

در کنار پیشگیری های نظیر تغذیه مناسب و ورزش، دکتر تان ممکن است نسخه داروهای افزایش ایستادن عضو جنسی برای تان بنویسد. چون بخش بزرگی از مشکل جنسی فوق می تواند به خاطر حساسیت های روحی و عاطفی، بی دلیل شدت یابد.

 

What Your Penis Says about Your Life Expectancy BY ALI EAVES

http://www.menshealth.com/health/erectile-dysfunction-increases-risk-for-death?cid=NL_GNDNL_-_12312015_Module2&smartcode=YN_0005368785_0001537772

More from مرد روز
برندگان مسابقه بهترین عکاسان عروسی‌ها
مسابقه بین المللی عکاسان عروسی هر ساله برگزار می شود و بهترین...
Read More