فیلم خنده دار عبور مردان ممنوع

4af7c9f76a7916dda25a1b3a02dd2177

فیلم « عبور مردان، ممنوع» با این خبر بهت آور شروع می شود که زنان از ۳۷ سال پیش، به طور طبیعی نه تنها دیگر پسر نمی زایند بلکه به خودی خود، بدون نیاز به مرد، حامله می شوند.

طبیعتا بر اساس این ادعا، جوانترین مرد دنیا ۳۷ ساله شده است و بقیه مردان در حال پیر شدن و محو شدن از صحنه اجتماع و حیات هستند. خلاصه اینکه فیلم تصویری می دهد از دوره ای که زنان، جهان را اداره می کنند.

فیلم با بازیگوشی تمام در آغاز ادای یک فیلم مستند را در می آورد ولی با این قصه شروع می شود وقتی که اعضای خانواده که از دو زن و ۳ دختر تشکیل شده در حین صحبت ناگهان به بیرون پنجره اشاره می کنند و یکی از انها فریاد می زند « یک مرد، یک مرد وارد حیاط ما شده است». انگاره که یک خرس یا گوزن یا روباه دیده اند.

پلیس و مسئولان محیط وحش که همگی زن هستند محله را محاصره می کنند و با شلیک گلوله بیهوش کننده، مرد را به منطقه حفاظت شده( کمپ مردان) می برند.

فیلم مستند سر از کمپ مردان در می آورد و حرف های به ظاهر مظلومانه مردان در کمپ اجباری را ضبط می کند. زنان نیز در مصاحبه ها مدام می گویند از دست ما کاری ساخته نیست و همه این اتفاقات به خاطر تغییر شرایط زندگی است و طبیعت خودش به این نتیجه رسیده است که به مردان نیازی ندارد …

این کمدی ساخته شده به شیوه مستند به یکباره تبدیل به یک ماجرای عشقی و تعقیب و گریز می شود وقتی که جوانترین مرد جهان، عاشق یکی زن می شود. زوج فوق از علاقه شان به همدیگر متعجب هستند و واهمه دارند ولی چون می خواهند با هم باشند هر ریسکی را تقبل می کنند. مرد به کمک زن از کمپ می گریزد.

ماجرا خیلی با مزه تر می شود وقتی این زوج عاشق در رسانه ها اعلام می کنند که می خواهند با هم ازدواج کنند و دارای فرزند هم باشند. انقلابی در جهان صورت می گیرد. تظاهرات گوناگونی از طرف زنان به حمایت از عشق و ازدواج بین زن و مرد شروع می شود. زنان پلاکاردهای با مضمون « ما بچه پسر می خواهیم» و «ما شومبول می خواهیم» و «ما مرد می خواهیم» به دست می گیرند.

رهبران سیاسی و دانشمندان که همگی زن هستند بالاخره به خاطر تظاهرات زنان، اعلام می کنند که تحقیقات علمی و تجربیات آزمایشگاهی را شروع می کنند تا ببینند آیا امکان بچه دار شدن زنان از مردان وجود دارد یا خیر …

فیلم مستند خنده دار« عبور مردان، ممنوع» تا آخرین لحظه دست از شیطنت و رندی نمی کشد و همه حساب و کتاب های معمول زندگی را به مسخره می گیرد.

نمایش کامل فیلم در نتفلیکس

Written By
More from Saide Kardar
شایعه خوشتیپ بودن مردان رم
سفر دو هفته ایی را با همسرم هاله و دخترم گلی به...
Read More