پنج حقیقت در باره پستان زنان

small-breast
مجله سلامت مردان ضمن مشورت با متخصص سلامت جنسی دکتر Debby Herbenick و جمع آوری تحقیقی که از ۷۰۰ زن در آن شرکت داشته اند به ۵ راز زنان در باره پستان دست یافت که دانستنش می تواند برای مردان مناسب باشد.

 زنان فکر نمی کنند عطش و حرص مردان نسبت به پستان شان آزار دهنده است

دو سوم زنانی که در سنجش شرکت کرده اند فکر نکردند شیفتگی مردان نسبت به پستانها آزار دهنده است. توجه مردان به  پستان زنان اگر محترمانه و حساب شده باشد می تواند احساس اعتماد به نفس و قدرت ایجاد کند و باعث هیجان جنسی شان شود.

بسیاری از زنان  دوست دارند سینه های شان بهتر دیده شود

اغلب زنان شرکت کننده در تحقیق، معتقدند سینه های شان نقش اصلی در هویت جنسی شان دارد. ۶۲ درصد زنان ترجیح می دهند در حین لخت شدن، لباس بالا تنه شان را اول در بیاورند و و ۷۸ درصدشان موقع همخوابگی ترجیح می دهند بر روی مرد دراز بکشند چون به نظرشان سینه های شان بهتر دیده می شود.  ۸۷ درصد زنان شرکت کننده در سنجش باور دارند زنها با مورد توجه قرار دادن پستان های شان، می توانند انتظار رفتار و امتیاز بهتر داشته باشند.

 زنان می توانند رفتار و احساس متغیری نسبت به پستان های شان داشته باشند

زنان در دوره بلوغ از داشتن پستان های شان خشنودند ولی این احساس مدام تغییر می کند چون عملا موقعیت فیزیکی و اندازه پستانها نیز تغییر می کند. زنان در طول زندگی به طور میانگین شش بار سایز سینه شان عوض می شود. افزایش سن، وزن، بارداری و شیردادن، قرص ضدحاملگی، تغییرات هورمونی، همگی در تغییر احساس زنها به این عضو بدن شان موثر هستند.

نوبت که به رختخواب می رسد مردان هیچ چیز در باره پستان ها نمی دانند

به نظر این 700 زن، مردان رفتارشان نسبت به سینه زنان فقط دو حالت اتوماتیک دارد. مردان یا آنطوری که خودشان همواره دوست دارند یعنی محکم و با قدرت پستان ها را لمس می کنند یا مدام بر اساس تجربه قبلی با زنان دیگر رفتار می کنند. مردان خوب است بدانند که پستان هر زن، سطح حساسیت و خشنودی جنسی اش با دیگری فرق می کند.

هر زن با دیگری  فرق دارد

اگر دفعه بعد در مقابل زنی عریان قرار گرفتید تمام حافظه تان از همه تجربه ها و خیال پروری های که داشتید را پاک کنید. به عبارتی دقیق تر، هر بار از طریق واکنش های همان لحظه طرف مقابل، یاد بگیرید که چه رفتاری داشته باشید که برای هر دوی تان مطبوع باشد.

 

5 Women-Approved Secrets About Breasts

http://www.menshealth.com/sex-women/breasts

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
نشانه های افسردگی در مردان
  در مجموع 350 میلیون انسان در دنیای معاصر از افسردگی رنج می برند....
Read More