به خودت یک جشن بدهکاری

Blown-Away

سلام پسری 25 ساله هستم مدت یک سال بود که با یکی از همکلاسی های دختر که هم شهریم نبود رابطه دوستی بدون سکس داشتم من واقعا دوستش داشتم و چون شرایط مالیم واسه ازدواج مناسب نبود و اون هم واقعا واسش مهم بود تصمیم گرفته بودیم که اگر من اقامت تحصیلی برای واسه خارج از کشور بگیرم به خواستگاریش برم تا اینکه به قول خودش خواستگار قبلیش که به خاطر مهریه ازدواجشون به هم خورده بود بهش پیام داد و بالاخره تصمیم گرفت باهاش ازدواج کنه و قید رابطه با من رو بزنه.

 الان من موندم و یک حس بد و فک کردن به این که وقت و احساسم رو واسه کسی صرف کردم که شاید دوستم نداشته و فقط واسه پر کردن خلائی که تو زندگیش بوده باهام رابطه داشته. این افکار واقعا عذابم میده خواهشا راهنماییم کنید

 

سلام مازیار عزیز

اگر هر فوتبالیستی بعد از هر شوت خطا که یا اشتباه خودش بود یا مدافع تیم مقابل که هلش داده بود یا دروازه بان به موقع عکس العمل نشان می داد به نتایج مایوس کننده شبیه تو می رسید نه ستاره فوتبالی بود و نه نسل بشر.

خیلی سخت می گیری. تو به جای یاد گرفتن و تجربه اندوختن و ایجاد سئوال برای خودت از اینکه چطور شد در میان این همه دختر نجیب و مهربان، تمایل به این دختر داشتی و چگونه دفعه بعد نشانه های این اشتباه را از قبل ببینی و تکرارش نکنی به افکار عذاب آور پناه بردی.

تازه همه اینها یک تنه به قاضی رفتن هم می تواند باشد. دلایل دختر مورد اشاره، شرایط او و اینکه در چه مخمصه خانوادگی و اجتماعی و حتی شاید اقتصادی به این تصمیم گرویده هم باید در نظر گرفته شود. خیلی از زنان و مردان ناگزیرنداحساس و عشق شان را نادیده بگیرند.

خلاصه اینکه به فال نیک بگیر و حتی اگر به بدترین نیتی که از دختر سر زده باشد فکر کنی هنوز باید لبخندی گوشه لبت ظاهر شود. که چه خوب شد این تصمیم را به موقع گرفت و رفت و زندگی ات، عشق و امیدت ( آنهم یکطرفه) ادامه نیافت و وارد گرداب رنج و دردسر اختلاف و طلاق نشدی. مازیار عزیز به خودت یک جشن بدهکاری. به خاطرشانسی که آوردی. شانس برگشت دوباره مرد قبلی …

قوی باش و به نتایج کلی و  بدبینانه برای اتفاقات و تصادفات زندگی نرس. با هر اتفاق در حد خودش رفتار کن.

مازیار عزیز هنوز اول زندگی ات است و حالا حالا ها باید قلبت بشکند و هزار تکه شود. بارها تکرار کردم قلبی که نشکند قلب نیست.

بهمن

image source

 

http://www.avsforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=476266&d=1421174186

Written By
More from بهمن
پنج نوع رضایت جنسی زنانه
بعضی از مردان شدیدا نگران هستند که مبادا نتوانند یک زن را از نظر...
Read More