آقایان! در رختخواب، خانم‌ها باید اول …

Irina Vitalievna Karkabi
Irina Vitalievna Karkabi

۱- به خاطر همه ویژگی ها و دلایلی که ذکر می شود ما مردان خوب است بتوانیم این اصل اساسی را در نظر بگیریم که خانم ها یا اول بیایند یا حتما بیایند.

۲-  قسمت های قابل مشاهده آلت تناسلی زنان ( کلیتروس) در حقیقت در همان دوران جنینی اولیه، تفاوتی با اجزای سلولی و عصب های آلت تناسلی مردان ندارد. فقط در لحظات مشخصی از تقسیم سلولی است که یک جنین به سمت مرد یا زن بودن سوق پیدا می کند. برای همین می توان حدس زد که نحوه حساسیت عضو جنسی شان به تماس و نحوه تاثیر و لذت شان مشابه مردان است. به عبارت دقیقتر، سطح عضو خصوصی زنان حساسیت جنسی اش کمتر از درون واژن نیست.

۳ – هر بدنی با بدن دیگر فرق می کند. همانطور که مشخصات فیزیکی آلت تناسلی هر مرد با دیگری فرق دارد زنان نیز هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند. بعضی از زنان کلیتروس شان به مجرای واژن نزدیکترند و بعضی دورتر. برای همین نحوه حساسیت جنسی و تحریک پذیری شان می تواند فرق داشته باشد. یعنی بعضی زنان با سطح بیرونی تحریک کامل می شوند و بعضی ها با دخول…

۴ – هیچ قانون مکتوبی وجود ندارد که زوج ها چطور باید از هم لذت ببرند یا اینکه حتما مردان باید با وارد کردن آلت تناسلی در واژن کار را به اتمام برسانند. یا اینکه هر دو همزمان با هم به اوج برسند. هر زوج برای خودشان یک مجموعه منحصر به فرد هستند.

۵ – ما مردان به طور طبیعی هر بار که شروع به هماغوشی می کنیم می دانیم که مسیر به اوج رسیدن ما ثابت است و با تحریک و تماس آلت تناسلی به آرزوی مان می رسیم ولی خوب است این حقیقت روحی و جسمی را در باره زنان در نظر بگیریم که آنها به دلیل انرژی و ریسک بیشتری که به طور غریزی بر بدن شان ایجاد شده است شبیه ما به اوج نمی رسند.

۶ – ما عملا میلیاردها اسپرم برای پخش کردن و سهیم شدن داریم و راحت تر بذر می افشانیم. زنان در طول زندگی کمتر از ۱۰۰۰ بذر دارند و طبیعی است که بدن شان طوری تنظیم شده است که دقیق تر و مشخص تر آن را خرج کنند. این به معنای کمتر خواستن و کمتر بودن حس جنسی زنان نیست فقط کمی پیچیده تر است.

مردی که بتواند شریک جنسی اش را بیشتر بشناسد و بفهمد که چطور ارضایش کند بدون شک پاداش صمیمانهتر و زنانه تری از عشقورزی نصیبش می شود.

 

 

http://www.barnesandnoble.com/w/she-comes-first-ian-kerner/1102670936?ean=9780060538262

The Simple ‘Secret’ to Making a Woman Orgasm Way Too Many People Still Don’t Get
http://www.alternet.org/comments/sex-amp-relationships/simple-secret-making-woman-orgasm-way-too-many-people-still-dont-get#disqus_thread

image source
http://patroness-makosh.com/wp-content/uploads/2013/08/Irina_Karkabi_11.jpg

Written By
More from بهمن
باکره نباشی آدامس جویده شده هستی
سنگ صبور خان سلام وقتی زن های متاهلی را میبینم که زندگی...
Read More