زنان آهن پرست و مردان اندام پرست

 129157_416

بعضی زنان ایرانی مدعی هستند مردان اندام پرست شده اند و چشم شان دنبال زنانی است که به هر وسیله و شگرد ممکن، خود را زیباتر جلوه می دهند بعضی از مردان ادعا می کنند زنان ایرانی  آهن پرست شده اند و برای همین اگر ماشین نداشته باشی مورد توجه شان نخواهی بود.

به این ترتیب مهم  نیست که کدام یکی  از دو جنس زن یا مرد بدتر یا بهتر هستند چون اصل ماجرا این است که یکی از میزان و ملاک های اصلی هویت و شخصیت و حتی عشق و عاشقی در ایران کنونی داشتن پول است و نمی شود آن را انکار کرد.

اکثر زوج های جوان کشور بدون حمایت و سرمایه خانواده های شان حتی قادر به پرداخت اجاره خانه هم نیستند چه برسد به قدرت پرداخت مراسم عروسی یا هر نوع هزینه ای که جامعه از یک ازدواج معمول، توقع دارند.

واقعیت زندگی در ترویج پول پرستی و زیبایی پسندی بی تقصیر نیست چون در این وضعیت، امکان آغاز زندگی مشترک حتی برای زوج های جوانِ شاغل هم روز به روز سخت تر می شود.

روی سخنم با زنان و دختران جوان است که عاقلانه و منطقی، نگرانِ سختی های اقتصادی در زندگی مشترک با مردان دوست داشتنی ولی کم پول هستند. می خواهم بگویم که از ریسک نترسید بویژه اینکه بسیاری از شما زنان و دختران کشور، از قدرت مالی و درآمد هم برخوردارید و می توانید بر اساس شرایط جدید، خودتان یک عرف جدید در زندگی مشترک راه بیاندازید.

تهمت زدن، بی اعتمادی و اینکه یکی بگوید تو آهن پرستی و بی وفا شده ای و طرف مقابل بگوید تو اندام پرست و تعهد گریز گشته ای فقط بخشی از واقعیت زندگی کنونی است. یادتان باشد که عشق، رفاقت و میلِ تشکیل خانواده، خیلی خیلی قوی تر و ریشه دارتر از پول است.

به هم اعتماد بیشتری کنید و به همدیگر فرصت بیشتری بدهید. به خاطر خودتان هم که شده عرف و فرهنگ تان مخصوص را بسازید.

 

بعضی آقایان ایرانی مثل ماشین پراید هستند

 

Written By
More from Marzieh.H
مجردهایی که نباید تنها باشند ولی
حتما خیلی از ما  متوجه افرادی  شدیم که به نظر نمی آمد...
Read More