خودارضایی، رانندگی با چرخ زاپاس

سلام من دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران و ۲۵ ساله هستم. تا به حال با هیچ دختری دوست نبوده ام. یکی را دوست داشته ام ولی بهش نگفتم. یک بار هم که از یکی خوشم اومد و گفتم جواب رد داد.

مشکل من از اینجا شروع میشود که مدام خودارضایی میکنم و از این کار خسته شده ام. احساس خوبی ندارم. خیلی خوشحال می شوم راهنمایی کنید. تشکر

اسد عزیز

اولا: خودارضایی در حد معمولی، مشکل و مرض نیست، برای همیشه این فکر منفی و گناهکارانه را از ذهنت پاک کن. ما به سهم خودمان، متناوبا در باره  خودارضایی و مزایای بهداشتی آن نوشته ایم. روشی است که طبیعت، امکان آن را در بدن بسیاری از موجودات زنده تهیه دیده است. در سن تو، حتی اگر ۳ بار در هفته هم انجام دهی طبیعی است.

خودارضایی یک روش اضطراری است درست شبیه استفاده از تایر یدکی ماشین برای مواقع مورد نیاز… شاید خیلی ها برای مدتها ناچارند با چرخ زاپاس رانندگی کنند ولی همه می دانیم که مطمئن ترین و بهترین حالت برای رانندگی نیست.

این را هم بد نیست در نظر بگیری که خودارضایی برای مردان و زنانی که شریک جنسی دارند هم سالم و طبیعی است.

 

دوما: در باره جواب نه شنیدن از فردی که از او خوشت آمد اصلا ناراحت نشو و به خودت نگیر. وقتی تو از میان جمع، یکی را می پسندیدی، دلیل نمی شود که بقیه زشت و غیرقابل پسند باشند و ناراحت شوند.

 

خودت وقتی سلیقه داری و از میان همه دخترانی که می بینی یکی برایت جذاب و دوست داشتنی تر می شود. برای همین، منطقی است که این حق را برای دخترانی که نشان می کنی قائل شوی که ترا نپسندند. به همین سادگی.
Written By
More from بهمن
ازدواج خیلی زود اتفاق افتاد. می‌خوام برگردم به مجردی
۲۶ ساله هستم. حدود ۵ ماهه که عقد کردم. با این دخترخانم...
Read More