سه توصیه جنسی به زنان در باره مردان

1-  مردان هم دوست دارند احساس کنند خواستنی هستند.

موقعیت اجتماعی ما زنان طوری شکل گرفته است که بپذیریم دیگران ما را بخواهند ولی خودمان خواهشی نداشته باشیم. یاد گرفته ایم سکس اتفاقی است که قرار است بیفتد و ما قرار نیست تدارکی ببینیم. در همه زندگی توسط توسط رسانه های جمعی، با این پیام  دلهره آور روبرو هستیم که ممکن است به اندازه کافی و مقرر شده جذاب نباشیم. به همین دلایل، ما زنان ممکن است با خودمان کلنجار برویم و از کردار خودمان برنجیم که چرا احساسات و تمایلات مان را بروز دادیم. تربیت دوران کودکی و تشویش دوران بزرگسالی، توانایی نشان دادن تمایل و علاقه به شریک زندگی را از ما سلب می کند.

Thetis Imploring Zeus, painting by Ingres
Thetis Imploring Zeus, painting by Ingres

شوهران ما فقط سکس نمی خواهند. آنها دوست دارند که ما آنها را خواستنی بیابیم. وقتی آنها متوجه تمنای ما می شوند به آنها ثابت می شود که عاشق شان هستیم. برای مردان سکس یعنی عشق. سکس یعنی یک تماس عمیق عاطفی و برای همین قدم جلو گذاشتن و نشان دادن تمنای ما به مردان، از آنها تعریف کردن و یا حتی نظر بازی در میان یک مهمانیِ به آنها هم احساس مطبوعی می دهد و هم اعتماد به نفس شان را بیشتر خواهد کرد.

2 – بد نیست گاهی آغوش مان را برای عزیزمان بدون مقدمه بگشاییم.

ما زنان برای شروع یک معاشقه معمولاً احتیاج به درست شدن زمینه های احساسی داریم و در هم غلتیدن، داشتن رابطه جنسی و به اوج رسیدن برای ما کندتر صورت می پذیرد. با این وجود گاهگاهی بد نیست به طور ناگهانی سرکش شویم و با سرعتی بیش از معمول، تمنا و عطش خود را بروز دهیم.

در کلینیک و در حین کار، مدام از زنان  مراجعه کننده می شنوم که: « من نمی توانم احساس جنسی داشته باشم اگر حس و حال آن در من ایجاد نشود» ولی اگر مرد زندگی تان با سکس راحت می شود و رفتارهایش دوست داشتنی می گردد لزومی برای درنگ وجود ندارد.

زوج های متاهل از سه مرحله عبور می کنند. افتادن در دام عشق، فرار از دام عشق و بازگشت و افتادن دوباره در دام عشق…  تغییرات و ماجراهای غیر رمانتیک مرحله سوم به ما می آموزد که همسران مان را به شکل واقعی درک کنیم. راه بسیار ساده برای بازگشت به دام عشق این است که همسرتان را همانقدر بخواهید که دوست دارید به شما لطف و توجه کنند. نترسید از اینکه اتها از ابراز عشق شما رم می کنند یا سو استفاده می کند. به عنوان یک مشاور زناشویی و بر اساس تجربه زیادی که در این زمینه دارم قول می دهم ۶ ماه به همسرتان آنطوری که او می خواهد عشق بورزید همه چیز روبراه شود.

۳ – روز بعد از رابطه جنسی از او و عملی که انجام داده است تعریف کنید.

مردان عاشق شنیدن نظر زنان در باره کیفیت و قابلیتی که به خرج داده اند هستند. برای مردان تعریف کردن سکس فرق زیادی با خود سکس ندارد.

فقط مردان نیستند که سکس بیشتر می خواهند. نزدیک 15 الی 20 درصد زوج هایی که به مطب من می آیند زنان خواهان سکس بیشتر هستند و برای توصیه ها فقط باید جای زنان و مردان را در جمله تغیر داد وگرنه فرق قابل توجهی در این زمینه وجود ندارد.

Five Sex Tips for Women About Men
by Laurie J. Watson
  http://goodmenproject.com/sex-relationships/five-sex-tips-for-women-about-men/

More from سعید داورپناه
عکاسِ پانک ها
Derek Ridgers  دهها سال است که عکاسی می کند. تخصصش در گرفتن...
Read More