نیمی از مردان ۲ دقیقه‌ای هستند

 بر اساس آماری که در کتاب « حقایق عریان جنسی» گردآوری شده، تقریبا نیمی از مردان فقط می توانند حدود دو دقیقه در حین رابطه جنسی مقاومت کنند و به سرعت به پایان خط می رسند.

این واقعیت نگران کننده است چون میانگین رسیدن زنان به اوج جنسی ۷ دقیقه است و این تفاوت، معمولا منجر به عدم رضایت جنسی زنان می گردد.

این مشکل باید جدی گرفته شود ولی متاسفانه بسیاری از مردان در سکوت، این ناتوانی و عدم ارضای شریک جنسی شان را نادیده می گیرند و یا حتی اصلا از آن خبر ندارند. آنها فکر می کنند زودارضایی یک امر عادی است.

آمار افزایش طلاق به خاطر نارضایتی جنسی یکی از اصلی ترین دلایل است. زنانی که در زندگی زناشویی به خوبی ارضا نشوند شانس خیانت شان بیشتر است.

این مشکل جنسی برای مردان هم موجب افسردگی و پناه بردن مردان به الکل و خشونت می گردد که خود این عوامل نیز از ضایعات این مشکل مردانه است.

گفتن این مشکلات باعث بی احترامی به مردان نیست. پیدا کردن ضعف و یافتن دلایل آن، در نهایت به نفع مردان و زنان یک جامعه و افزایش سلامت اجتماعی خواهد بود.

مشاور زناشویی نیویورک « استر پرل» نویسنده کتاب «همخوابگی در قفس» معتقد است سکس برای مردان یک وسیله ارتباطی عاطفی است.  ولی اگر مردان به درستی بر مشکل زودانزالی شان فایق نیایند رابطه عاطفی شان با شریک زندگی شان نیز به مرور قطع می شود.

او می افزاید مردان وقتی موفقیت جنسی نداشته باشند حس اندوه شدیدی به سراغ شان می آید و علائم کمبود عاطفی در آنها به صورت آشکار نمایان می شود.

With Most Men Not Lasting More Than 2 Minutes, Many Women Don’t Reach Orgasm During Sex
http://elitedaily.com/dating/sex/with-most-men-not-lasting-more-than-2-minutes-many-women-dont-reach/
How Often Should Married Couples Have Sex?
http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424127887324874204578438713861797052
45 Percent of Men Climax Within Two Minutes
http://jezebel.com/45-percent-of-men-climax-within-two-minutes-1569400435

http://ehealthtopics.com

More from مرد روز
حامد اسماعیلیون: به امید روزی که تیم ملی، تیم مردم ایران باشد
#مهسا_امینی #اعتصابات_سراسری #حسین_رونقی#مهران_سماک#انزلی#سیستان_و_بلوچستان#فاطمه_سپهری‌#نیلوفر_حامدی#توماج_صالح#کردستان_تنها_نیست #اعتراضات_سراسری
Read More