زنان کجای بدن مردان را دید می‌زنند

mh-package-women-checkout-preview

مردان انکار نمی کنند که چشم شان ناخواسته به سمت پستان زنان می چرخد و بعد باسن و صورت و موهای شان و … ولی شاید برای تان جالب باشد بدانید زنان در مصاف مردان، به چه چیزهایی چشم می دوزند؟

بررسی کمپانی سازنده عینک های «ردیابی نگاه» در لندن، با قرار دادن عکس یک مرد با مایوی شنا در برابر نگاه زنان شروع شد. بررسی ها نشان داد که اکثر زنان بر عکس تصور همگانی، کمترین اهمیت را به عضو تناسلی مرد داده اند. تصاویر تهیه شده از رد نگاه زنان بر روی بدن مرد کمابیش لخت، به سمت نیم تنه بالای بدنش بوده است.

شکم، شانه، بازو و صورت مردان بیشترین کنجکاوی ها را در زنان بر می انگیزد. خانم دکتر Wendy Walsh نویسنده کتابی در باره مشکلات زناشویی و متخصص امور جنسی می گوید این رفتار زنانه قدمتی طولانی دارد چون زنان نخستین، بیش از هر چیزی در دوران بارداری نگران حمایت و امنیت بودند.

مرد دوران خیلی قدیم که از جست و خیز سریع برخوردار بود معمولا بدن نیرومندی داشت. بدن قوی نشانه ایی بود از دسترسی به منابع غذایی و قدرت حفاظت از همسری که چندین فرزند محتاج و ضعیف به او وابسته بودند.

این نشانه های باستانی جذابیت مردان، همچنان در ضمیر زنها حک شده است. لازم هم نیست جای دور برویم چون سنجش تهیه و جمع بندی شده توسط یک گروه محقق چینی نشان داده است که موقعیت اقتصادی موفق مردان٬ برای زنان چین از حق تقدم برخوردار است.

دکتر Walsh خاطرنشان می کند که توجه بیش از حد اجداد مونث ما به چهره مردان نیز برای تشخیص درصد مهربانی و هوش آنها نیز بوده است. مردان شاید می توانستند شکارچی خوبی باشند ولی این زنها بودند که از طریق صورت شان ( لبخند و نگاه) تشخیص دهند کدام یک از آنها تمایل بیشتری برای تقسیم غذا با آنهاو فرزندانش را دارا است.

Women Don’t Check Out Your Package—But They Do Inspect THESE Body Parts

http://www.menshealth.com/sex-women/how-she-checks-you-out?cm_mmc=GNDNL-_-1804292-_-08142014-_-WomenDontCheckOutYourPackageButTheyDoInspectTHESEBodyParts-link

Think Eye Tracking

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
باکره سرخ فرانسه
یکی از خصوصیات مثبت جامعه دلباز و سرزنده می‌تواند این باشد که...
Read More