توصیه به زنان در باره مردان

Act-Like-a-Lady-Think-Like-a-Man

مشاور روابط زناشویی Steve Harvey که برنامه رادیویی اش از مشهورترین ها در امریکا است اخیرا کتابی را به چاپ رسانده است که حاوی توصیه هایی است به زنان در باره مردان و اینکه اصلاً مردان چگونه به عشق و رابطه می نگرند.

او در کتابش Act Like a Lady, Think Like a Man  بدون هیچ نوع پرده پوشی به بعضی خصلت های اصلی و غیرقابل انکار مردان می پردازد و به گفته خودش امیدوار است با نوشتن این کتاب بتواند به تصمیم بهترِ زنان در زندگی زناشویی شان بیانجامد.

شاید شیوه ابراز نظرات وی مبتنی بر پژوهش های مستند نباشد ولی صراحت و صمیمیتی که در نشان دادن خصلت های طبیعی مردان از خود بروز می دهد توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. ما بخش کوتاهی از باید و نبایدهای  او را دستچین کرده ایم

۱- اگر بعد از 6 ماه آشنایی با یک مرد، او نخواست شما را با عنوانی نظیر دوست دختر، زن آینده، تقریباً نامزد، عشقِ  من و مادر فرزندان و  … معرفی نماید بدانید که این مرد قراری برای ماندن با شما ندارد.

2 – ما مردان باید حریم خودمان را مشخص کنیم. ما اگر چیزی را می خواهیم یا فکر می کنیم بدست آوردیم با اعلام آن، مرز مشخصی را بین خود و رقیبان می کشیم.

3 – ما مردان همه کارهای مان با نیتِ از قبل تعیین شده است. ما نمی آییم کنارتان بایستیم که فقط حرف بزنیم. ما از دور شما را می بینیم و ربطی هم به ما ندارد که چه آرزو و یا خیالی دارید. ما فقط چیزی را که می خواهیم می بینیم. اگر به دست آوردنش راحت باشد بهای زیادی نمی دهیم. این بستگی به زنان دارد که چقدر توقعِ تلاش و تعهد و جدیت از ما داشته باشند. 

4 – ما مردان را 90 روز اول آشنایی تشنه نگه دارید. توقع تان را بالا نگه دارید تا قدرتان را بیشتر بدانیم. در این 90 روز، وقت کافی دارید که ما را بشناسید. با خصلت های ما آشنا شوید. اگر 90 روز صبر نداشتیم بدانید قرار نبود ماندگار باشیم

5 – وقتی به زنان نزدیک می شویم دقیقا می دانیم چه می خواهیم ولی البته نمی دانیم به چه قیمیتی به دستش خواهیم آورد. چون برای ما خواستنی هستید ما در حد توقع شما قدم بر می داریم تا به شما دست یابیم. مشکل زنان این است که استانداردِ درخواست ها و توقعات شان را پایین آورده اند.

5- ما فکر می کنیم 3 نیاز اساسی ما اگر رفع شود با شما خواهیم ماند. ما می خواهیم حس کنیم از حمایت شما برای کارهای که می کنیم برخورداریم. می خواهیم به ما وفادار باشید چون این برای ما یعنی عشق. ما سکس می خواهیم  و جاذبه جنسی و علاقه مان به آن را از یک رابطه انتظار داریم.

استیو هاروی که خودش دو دختر و دو پسر جوان دارد بعد از تجربیات شغلی نظیر پستچی، نجار و مامور بیمه به اجرای برنامه کمدی روی می آورد و از آنجا نردبان ترقی و شهرت را در رسانه های سرگرم کننده برای خود باز کرد. افکارش محافظه کارانه ولی رک و صریح است. به نظر می رسد نگران دختران خودش است که در دنیای زناشویی دنیای معاصر، قادر به تشخیص پرنسیپ های مشخصی نیستند. به نظر او مرز خیلی چیزها به هم ریخته است و این زنان هستند که باید قوانین و توقعات شان را مشخص کنند چون ما مردان می دانیم  چه می خواهیم.

 

Steve Harvey gives us 5 dating tips every woman needs to know

http://www.examiner.com/article/steve-harvey-gives-us-5-dating-tips-every-woman-needs-to-know

http://www.theglobeandmail.com/life/act-like-a-lady-think-like-a-man-says-steve-harvey/article567932/

More from مرد روز
دستفروش زیر باران
در ادامه امیدواریم از آثار عکاسان ایرانی خارج کشور نیز بهره مند...
Read More