خانم‌ها یادتان نرود که مردها عاشق نوازشند

من دیوانه وار عاشق بوسه ام، بوسه و نوازش. این قضیه جالبتر شد وقتی که به مرور فهمیدم مردها هم انگار همه شان عاشق نوازشند. 

تمایل زیاد مردان به لمس بدن زن، مکیدن سینه، گردن، ران و حتی انگشتان دست زنان، دلایل اشکاری هستند برای اثبات این ادعا که خود مردان هم نوازش را دوست دارند.  در مردها حس به جا مانده از دوران پر از نوازش کودکی بسیار قوی است.

دختر خانمها و خانمها، این روش های لمس و نوازشی که خواهم نوشت تجربیات شخصی خودم است اگر به کار ببندید که مطمئناٌ، مردان زندگی تان هرگز فراموش نخواهند کرد.

در حین سفر و این که او ساعتها پشت فرمان است و کلی خستگی خیابان و جاده را به جان می خرد بد نیست که با حرکات و ژست های ساده از خستگی شان بکاهیم. به آرامی دست چپ تان را به میان موهایش فرو ببرید و پوست سرش را بدون هیچ توضیحی ماساژ دهید.

من هیچگاه لحظه ایی که دنده ماشین را عوض می کند را از دست نمی دهم. انگشتانم را از هم باز می کنم و به میان انگشتان دستش می کشم، مطمئن باشید که مردان قصه های شما هم  به ندرت دستشان را از دنده بر می دارند!

در سینما و در اوج تماشای فیلم، دست تان را روی زانوانش بکشید حتی اگر فقط چند ثانیه طول بکشد. در کافه، در رستوران و حتی در خانه حین تماشای تلویزیون یا در جمع، نوازش دستان مرد به او حس بهتری می دهد؛ هرچند که ممکن است برخی از آنها اصلا به روی خودشان هم نیاورند.

شاید بتوان گفت ماساژ و نوازش از مهمترین آرام بخش های وجود مردان است که قابل اجرا در هر مکان و حال و وضعیتی است. نه نیاز به شمع دارد، نه شب، نه بستر و نه هیچ چیز دیگر…

اما اگر واقعا می خواهید که هدیه فراموش نشدنی به مردتان بدهید همین امروز روغن جامد مخصوص ماساژ تهیه کنید و در اولین شبی که با هم قرار عشق ورزی دارید، او را مانند نوزاد در روز اول تولدش برهنه کنید و سپس با آرامش، تمام بدنش را ماساژ دهید.

تجربه شیرین تری خواهد بود اگر از وضعیت خوابیده به شکم و ماساژ کمر شروع کنید و سپس به سمت دیگر بدن بروید. من این ماساژ را به آرامی با زبان را برای مردی که دوست دارم انجام می دهم.

می گویم چه بی رحمند زنهایی که مردهای شان را نمی نوازند. دستهای لطیف ما اگر به کار ستردن خستگی مردانه برآید، لطیفتر خواهد شد.

یکشنبه ۴:۵۵ دقیقه بعد از ظهر

 

http://dokhtarerooz.blogspot.ca

http://www.freedigitalphotos.net

More from فرنگیس
دلنوشته‌های یک دختر در باره مردان
بدن و روان در آغاز رابطه با دنیای مردان، هر مرد، کتابی...
Read More