خصوصیات جنسی مردان فرانسوی

1311081285732337

اول بگذارید اعتراف کنم که به خاطر روحیه تنوع طلبم همیشه دوست پسرهای زیادی داشتم. انتخاب هایی که همیشه با دقت و وسواس در تفاوتهای فرهنگی و نژادی همراه بوده. با پسرهای رنگارنگ به بستر شب تا صبح رفتن، سفرهای کوتاه شبانه به جستجوی شناخت جهان مردانه. همبستری هایی که کمترین و ناچیزترین دلیلش سکس بوده و چه بسیار که هرگز از مرز نوازش هم گذر نکرده است.

در این گشت و گذار کمابیش بی پروا و بدون احساس گناهی که فرهنگ تربیت جنسی ایرانی به من آموخته بود طبیعتا به نوعی شناخت در باره بعضی موضوعات رسیدم که می خواهم با شما شریک شوم.

اولین مورد بر می گردد به مردان ایرانی و طرز تفکری که در ماهیت جنسی شان به نظر من وجود دارد. مرد ایرانی با تمام وجود حس فاعلیت دارد بدین معنا که او همسر اختیار می کند، صیغه می کند، او آغازگر رابطه است و اوست که با زن سکس می کند. دراین دیدگاه، کم کاری و انفعال زنان ایرانی قابل تامل است ولی اجازه دهید وارد موضوعات زیاد سخت نشویم و برای اینکه تشخیصم در مورد مرد ایرانی را روشنتر بیان کنم  در مقایسه٬ به معرفی ماهیت جنسی و تقریبا عمومی مرد فرانسوی اشاره کنم.

عموما مردان فرانسوی سهمی مساوی با زن در رابطه زناشویی می طلبند. البته همه مردان فرانسوی اینگونه نیستند ولی این فرهنگ و تربیت جنسی به شکل عمومی وجود دارد. درنگاه مردان فرانسوی؛ زنان مفعول نیستند همانطور که مردان هرگز به عنوان فاعل صرف شناخته نمی شوند. این تساوی گری ازهمان ابتدای رابطه در گفتگوهای آشنایی خودنمایی می کند.

gqparis36

اگر به دنبال دوستی با مرد فرانسوی هستید باید مسلما آماده پاسخ به سوالاتی نظیر این باشید که شما برای ریلکس کردن او چه می کنید؟ منتظر گفتگو و ابراز سلیقه در مورد ویژگی عمومی روحی خودتان برای برقراری رابطه اعم از اینکه ایا فردی هستید که اهل لمس هستید یا حرف زدن و تماس فکری برای تان جذاب است و یا …

gqparis-1

توجه داشته باشید که پاسخهای شما کاملا توسط مخاطب تان ضبط می گردد و او منتظر واکنش های منطبق برگفته های گذشته شماست. به آسانی و به سادگی و از همان آغازی ترین لحظات آشنایی از زیبایی تان تعریف می کند و این تحسین به مرور زمان٬ شکل عمیق تری هم می تواند به خود بگیرد.از اینکه شما به ظاهر و نحوه انتخاب پوشاک تان دقت کنید لذت می برد اما گمان نبرید که افراط در خودآرایی کمترین اثر مثبتی درجذب او می تواند داشته باشد بلکه بالعکس کاملا واکنش منفی او را درپی دارد.

طبیعی تر بودن جذاب ترین فاکتور نزد مردان فرانسوی است. میتوان گفت که معمولا دخالتی در میزان آرایش و نوع پوشش شما از لحاظ میزان برهنگی یا پوشیدگی ندارد مگر اینکه رنگ یا مدل خاصی را نپسندد. او قادر است ساعتها شما را در کنار نور خفیف شمع و آباژور نوازش عاشقانه دهد و سپس همانند یک دوست معمولی کنارتان با آرامش بخوابد. اگر هم نیازمند رابطه جنسی باشد و شما به دلایلی چون خستگی تمایلی نداشته باشید؛ ازیاد مبرید که واژه ی ساده ی «نه» کلا اورا بی خیال داستان می کند.

درتجارب من، دوست داشتنی ترین فاکتور این مردان، توجه کامل آنها به میزان هوش و آگاهی های عمومی شماست. نحوه ی مدیریت زندگی فردی و حرفه ای شما برایش نه به اندازه ی ویژگی های جسمی اما کمتر از آن هم حایز اهمیت نیست. راستی در ملاقات با مرد فرانسوی جادوی تبسم را حتما گوشه  لبهای رژی تان بکارید. این او را دیوانه می کند!

gqparis31

 

 

More from فرنگیس
اعتراف یک دختر: پسرانی که جذاب نیستند معشوقه‌های خوبی هستند
زیبایی افراد حتما به چشم هر انسان متفاوت است ولی در هرجامعه...
Read More