سلیقه مردان و زنان امروزی

با وجود تفاوت های زیادی که میان فرهنگ و جامعه ایران با کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و انگلیس وجود دارد، از میان چندین  سوالی که از شرکت کنندگان این سنجش پرسیده شده بود، آن گروه از سوال هایی که شاید برای یک ایرانی ملموس تر باشند را گرداوری کردیم. بعضی از این نتایج قابل پیش بینی اند، بعضی شگفت انگیز، و بعضی هم جالب و خنده دار.

زیباییcouples-holding-hands-at-beach

به نظر شما آقایان و خانم ها چه زمانی زیبایی خود را از دست می دهند؟ حدود چهل درصد آقایان معتقدند خانم ها تا سن چهل سالگی زیبا و جذاب هستند. در سوی دیگر نزدیک به یک سوم خانم های شرکت کننده معتقد هستند آقایان تنها تا سی سالگی جذاب باقی می مانند، در حالیکه حدود بیست درصد دیگر معتقدند آقایان هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی دهند.

شما چقدر به نظر خانم ها در ارتباط با تیپ و قیافه تان اهمیت می دهید؟ نزدیک به هشتاد درصد از آقایان با هدف جلب توجه خانم ها لباس های خود را انتخاب می کنند. کمتر از سی درصد خانم ها برای جلب نظر آقایان اهمیت قائل اند.

جلب توجه خانم های دیگر برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. و در حالی که شصت درصد از آقایان اهمیت زیادی به نظر همسر خود در ارتباط با خرید لوازم آرایشی بهداشتی می دهند، کمتر از یک درصد از خانم ها نظر همسر خود را برای خرید این اقلام جویا می شوند.

اقتصاد

اگر همیشه برای شما این سوال بوده که پول شام را چه کسی باید حساب کند، خانم ها و آقایان تقریبا در این مورد با هم نظر هستند؛ بیش از نیمی از آنها معتقدند که هر کس باید سهم خودش را بدهد، و باقیمانده نیز فکر می کنند این وظیفه ی آقایان است.

خانواده داری، داشتن همسری خوشتیپ، و زندگی کاری موفق برای اکثر خانم ها به عنوان ارزش های یک زن مطرح هستند. در آن سو آقایان نیز برای خانواده و کار ارزش زیادی قائل اند، ولی داشتن همسری زیبا از اهمیت کمتری برای آنها برخوردار است.

در جواب این سوال که آیا اگر معشوقه تان چاق شود، از او جدا می شوید، نزدیک به هفتاد درصد خانم ها جواب مثبت دادند، در صورتی که تنها نیمی از آقایان حاضر به جدا شدن از شریک خود در صورت چاق شدن آنها بودند.

دروغID-100416071

مواردی دیگری نیز وجود دارد که خانم ها و آقایان بر سر آن توافق دارند. بیش از نیمی از خانم ها و آقایان برای پیشگیری از به وجود آمدن دعوا و مجادله، به زوج خود دروغ های کوچک و یا به اصطلاح مصلحتی می گویند. همچنین وفاداری در رابطه برای هر دو گروه به عنوان خصلتی مهم برای انتخاب شریک و همسر آینده در نظر گرفته می شود. نزدیک به هفتاد درصد از خانم ها و آقایان هم به همسر خود خیانت نمی کنند، حتی اگر موقعیت اش فراهم باشد.

سکس

به نظر می رسد ارگاسم خانم ها برای آقایان دغدغه ی بزرگی است، چون بیش از نود درصد آقایان برای ارضا شدن شریک جنسی شان اهمیت زیادی قائل اند. اگر شریک جنسی مردی تظاهر به ارضا شدن بکند، بیش از آنکه ناراحت شوند از اینکه شریکشان آنها را فریب داده، از اینکه نتواسته اند شریک خود را ارضا کنند دلخور می شوند. جالب است بدانید که که بیش از هفتاد درصد خانم ها حداقل یک بار تظاهر به ارضا شدن کرده اند، و نزدیک به یک چهارم خانم همیشه تظاهر به ارضا شدن می کنند.

حدود هفتاد درصد آقایان برای لذت بردن پورن نگاه می کنند، در حالی که تنها سی درصد از خانم ها از دیدن  پورن لذت می برند. نزدیک به چهل درصد از خانم ها نیز اصلا پورن نگاه نمی کنند. همچنین اکثریت چهل درصدی آقایان درباره ی دوستان همسر و شریک خود تخیل های سکسی دارند، ولی اکثر خانم ها هیچ علاقه ای به فکر کردن به دوستان شریک خود ندارند.

مردان و قرص ضدحاملگیID-10040738-300x199

اگر روزی فرا برسد که قرص های ضد حاملگی برای آقایان به بازار عرضه شود، هفتاد درصد آنها حاضرند از این قرص ها استفاده کنند، ولی از طرفی دیگر نیمی از خانم ها اعتمادی به این قرص ها نخواهند داشت.

شما

شما به این سوال ها چه پاسخ هایی خواهید داد؟ سوالات دیگری هم هستند که شاید به فکر کردن به جوابشان جالب باشد: تعداد شریک های جنسی گذشته ی همسرتان چقدر باید باشد تا شما از آن آزرده نشوید؟ اگر قرار باشد یک مورد از خلق و خوی همسرتان را عوض کنید، آن مورد چیست؟

آیا فعالیت های شریک یا همسر خود را در شبکه های مجازی مانند فیس بوک به دقت دنبال می کنید؟ آیا هیچ وقت بدون اجازه ی همسرتان پیغام های شخصی او را خوانده اید؟ به نظر شما عاشقانه ترین کاری همسرتان برای شما می تواند بکنید، چیست؟ شما چه کاری می توانید برای او بکنید؟

وبلاگ بهزاد فرضی پور

http://ca.askmen.com/specials/2012_great_male_survey/

http://ca.askmen.com/specials/2012_great_female_survey/

FreeDigitalPhotos.net.

More from بهزاد فرضی پور
هفت تاثیر خانم ها بر آقایان
1- در حضور خانم ها، آقایان راحت تر می دوند دویدن برای...
Read More