یافتن عشق های واقعی در اینترنت

 

این زوج از طریق صفحه « وسایل مجانی» در Craigslist با هم آشنا شدند. یکی شان اعلام کرده بود بلیط اضافی برای سینما دارد و دیگری پذیرفت و بعد رسیدند به اینجا که با علاقه تمام یک خانواده 4 نفره شدند.

Cora and Will, Craigslist Free Stuff Cora and Will met on Craig

دیوید، یک  برنامه ریز کامپیوتر، به خاطر تقلب و کارهای غیرقانونی به 10 سال زندان محکوم شده بود.  Giavanna برای تمرین نوشتن و داشتن یک دوست مکاتبه ایی از طریق WriteAPrisoner.com با او تماس گرفت. دیوید نیز حوصله اش در زندان به سر آمده بود. نوشتن همان و عشقی که زندگی هر دو را تغییر داده است همان.

Giavanna and David, Write a Prisoner .com Back in 2011, 25 year-

از سال 2006 Katharine و David کنجکاوی شان برای برای یافتن راه لاغر شدن باعث شد تا در  MySpace با هم آشنا شدند و تاکنون با هم هستند.

Katharine and David, MySpace David and Katharine did not meet on

Donna و John از طریق Yahoo Personals با هم آشنا شدند و پس از چند ایمیل  پی در پی در یک آخر هفته ملاقات کوتاهی داشتند و …

the-tree-mag_we-met-on-the-internet-by-jena-cumbo-30

بقیه، داستان های آشنایی هستند که به سادگی ملاقات های افراد بالا بوده است. تلفیقی از شانس و دقت در جزئیاتی که اشخاص در اینترنت بروز می دهند به انها کمک کرد تا از این وسیله جدید ابهترین استفاده را در زندگی شان بنمایند.

البته  با وجود گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و سایت های دوستیابی و گروه های هم نظر و هم سلیقه که هر روز در هر گوشه این جهانِ مجازی شکل می گیرد همچنان شانس و دقت حرف اصلی را خواهد زد. این روزها اشنایی اینترنتی تقریبا به یک  رفتار نرمال تبدیل شده است. شرط احتیاط هم البته هنوز در صدر تصمیم ها و انتخاب ها قرار دارد.

Corianna and David, Craigslist David put up an ad on Craiglists

KJAndSal_MG_8815

we-met-on-the-internet-jena-cumbo-okcupid

Rain and Nelson, Facebook poke 19-year-old Rain and 24-year-oldwe-met-on-the-internet-jena-cumbo-match-com

Jena Cumbo

http://jenacumbo.com/we-met-on-the-internet

 

 

More from مهرانگیز پاشا
پدر بزرگ شیک و پاپیون هایش
در اینترنت شایع شده است که پدر بزرگ 104 ساله است ولی...
Read More