زنان و مردان اخمو

 

bitchy-resting-face-06112013-lead-600x450

سنگ صبور محترم

من دختری 29 ساله هستم. قیافه معمولی ایرانی دارم و کمی از حد متوسط دختران ایرانی بلندتر و کشیده تر هستم. فرصت های نیمه جدی و گاهی جدی برای دوستی با مردان برایم پیش آمده است اما یک مشکل دارم که باعث فرار آنها می شود. من به طور طبیعی صورتی غمگین، طلبکارانه و اخمو دارم. البته این لقب هایی است که بارها به من نسبت داده شده است.

تا همین دو سه سال پیش هم نمی فمیدم چرا دوستی ام با مردانی که شروع آشنایی خوبی داشتیم ناگهان با حالتی غیر عادی قطع می شد. من خودم فکر نمی کنم مشکل روحی یا یک نوع بیماری رفتاری دارم. در خانواده خوب و با محبتی بزرگ شدم. هم تحصیلکرده ام و هم شغل خوبی دارم. زندگی آرام و مطمئنی دارم که می دانم دلیلی برای ایجاد صورت بداخلاق و پرخاشجو برایم نباید بر جا گذاشته باشد و عملا هم نیستم فقط طبیعت صورتم و حالت من در ظاهر اینطوری است. اگر راهنمایی کنید ممنون می شوم
میترای به ظاهر اخمو

میترای عزیز

اول از همه این ویدئو در یوتیوپ را در این باره ببین … القابی که در انگلیسی درون این ویدئو عنوان می شود بیشتر اصطلاح هستند و معنی مستقیم ندارند.  بعضی صورت ها ناخواسته حالتی عبوس دارند در صورتی که ممکن است افراد اصلا ذاتا عبوس نباشند.در این ویدئو زنان و مردان مختلف و به احتمال زیاد بازیگر، به خوبی انواع « اخموها» را ترسیم می کنند. بیشترین تاکید این ویدئو به مخاطبان این است که « ما را همانطوری که هستیم درک کنید. ما شخصیت اخمویی نداریم»

هر چند خاضعانه از شکل و قیافه ات حرف زدی ولی علائق و توجهی که تاکنون از مردان کسب کردی نشان از آن دارد که کیفیت های جذابی هم در تو هست. به همان اندازه که بر روی علائم احتمالاً ناخوشایند دقت خواهی کرد خوب است نکته های دوست داشتنی وجودت را بیشتر بروز دهی. این  نشانه ها می تواند گردن کشیده، دستان ظریف، لبخندی پنهان و یا حالتی از قرار گرفتن صورت در زاویه های مختلف باشد که کشف آنها، حتماٌ انرژی و اعتماد بیشتری برایت فراهم خواهد کرد.

بخشی از احساساتی که در صورت تو نقش می بندد قابل تغییر نیست ولی چون مشکل اصلی تو، قابلیت های عاطفی و احساسی در فیزیک صورت و شاید حرکات اعضای بدن تو است بد نیست از دسترس بودنِ ضبط تصویر خودت با دوربینِ تلفن و کامپیوتر بیشترین استفاده را بکنی. تا بتوانی در موقعیت ها و زوایای متنوع نظیر در حین حرف زدن، خندیدن، بحث کردن و جواب دادن، تصاویر ریز و کمابیش دقیقی از خودت داشته باشی. اطلاعاتی که شاید برایت مفید باشد.

 

image source

http://www.socialitelife.com/watch-some-folks-just-have-a-bitchy-resting-face-06-2013

Written By
More from بهمن
مردان با رفتارشان ابراز عشق می‌کنند
به نظر نویسنده مسائل زناشویی آقای «جیمز مایکل ساما»، مردان معمولا از...
Read More