زنان سکسی نویس انگلیس

LexieBay-96

نویسندگانِ داستان های سرشار از هوس های آتشین که کتاب های شان یا در گنجه ها پنهان می شود یا در مترو و اتوبوس ها  روی جلد شان با کتابی دیگر پوشیده می شود چه نوع افرادی هستند؟

عکاس معروف لندن David Woolfall برایش همیشه این معما مطرح بود که چطور باید آنها را تجسم کند؟ بر اساس نوشته های شان، زنان نویسنده داستان های سرشار از جذابیت های جنسی می بایست « زنانی اغواگر با لباس چرمی باشند که در یک دست شلاق و در دست دیگر کیبورد لبتاپ دارند.»

یکی از نویسندگان، Kay Jaybee، در مصاحبه اش با روزنامه ایندپندنت به این حقیقت اشاره کرد که خیلی ها فکر می کنند چون این نوع داستانها را می نویسیم پس خودمان هم اینطوری زندگی می کنیم ولی هیچکس این نسبت را به من نمی دهد وقتی که داستان پلیسی و پر از کشتن و تعقیب و گریز می نویسم.

Louise CrossIMG_1639Victoria Blisse-56Lucy Felthouse-23

KayJayBee-22MissRebeccaBond-51Janine Ashbless-61

Liz ColdwellIMG_1730Lily Harlem-26

David Woolfall اسرار معمایش را به همراه تصاویر آنها کشف کرده است: « زنان نویسنده داستان های هوس آلود، از خیلی از جهات افراد محافظه کاری هستند که از قضا بسیار معمولی زندگی می کنند و خبری از زنان وحشی و عصیانگر نیست.»

The Secret Lives of Erotica Writers – By Jordan G. Teicher

http://www.slate.com/blogs/behold/2013/08/12/david_woolfall_photographs_erotic_fiction_writers_in_his_series_kinky_books.html

More from مهرانگیز پاشا
نقش اسلحه در زندگی امریکایی‌ها
برای گروه های مهاجرین انگلیسی الاصل که از قضا بسیار هم مذهبی...
Read More