کنسرت گروه « نیمه ها» در تورونتو

نزدیک به دو ماه پیش، در مهمانی گروهی از هنرمندان تورونتو، در میان همهمه سالن، ناگهان دو جوان خوش هیکل و شیک که انگار تازه از لیموزین پیاده شده اند و از دست پاپاراتزی ها گریخته اند نظرم را جلب کرد. خوب، از طرف مجله به مهمانی دعوت شده بودم و بهانه رسمی داشتم که به آنها نزدیک شوم و سر صحبت را باز کنم.

بهنام و بهروز برادر بودند. آروم بودند ولی خجالتی نبودند. گفتند از گروه موسیقی « نیمه ها» هستند و همان شب یکی از ویدئوهای شان را قرار است نشان دهند. خیلی راحت و صمیمی به سئوال های شیطنت آمیز من پاسخ دادند. هنوز مزه شهرت و اعتبار وادارشان نکرده بود که با حساب و کتاب حرف بزنند و برقی در چشمان شان بود که نشان می داد به خودشان و تلاش شان اعتقاد حرفه ایی دارند

صدای بهروز شاید دو اوکتاو بالاتر از برادرش بهنام باشد ولی به نظر می رسد صدای هر دوی شان تعلیم یافته است. ردپای آواز خوانی بهنام را بعداً در کنسرت های رهبر ارکستر ایرانی تورونتو، کمال طراوتی نیز یافتم.

کنسرت شب شنبه در سالن شهرداری منطقه ایرانی نشین تورونتو، با اجرای ترانه های آلبوم جدید « میوه عجیب»، نقطه عطفی برای حضور حرفه ایی « نیمه ها» خواهد بود.

January 19, 2013. Richmondhill centre, 9pm, Toronto .
کنسرت گروه نیمه ها! نوزدهم ژانویه ۲۰۱۳، ریچموند هیل سنتر، ساعت 9 شب-
تلفن تماس :
905-883-8000

کنسرت نیمه ها بهنام

.

.

More from مهرانگیز پاشا
Adventure Time یک سریال کارتونی فوق العاده
مدتی است تلویزیون ما تبدیل به یکی از دکورهای خانه شده است....
Read More