چرا مردهای خوش قلب، تنها هستند

دو نویسنده مسائل زناشویی Emma Taylor و Lorelei Sharkey ،معتقدند مردان نااهل از شگردهایی استفاده می کنند که به طور غریزی زنان با آنها احساس آرامش و امنیت می کنند. مردان خوب هم بهتر است این فرمول ها را رعایت کنند:

اعتماد به نفس

برای ما زنها مهم نیست با چه کلکی تمرین اعتماد به نفس می کنید: جلو آینه بایستید و حرف ها و حرکات خود را تمرین کنید، زنان روبروی خود را با دماغ های بسیار زشت تصور کنید یا… به هر حال  وقتی به ملاقات ما می ایید باید حرکات شما سرشار از اعتماد به نفس باشد.

 من، من، من

قهرمان هر داستانی نباشید و پشت سر هم، از خودتان و خاصیت های خودتان حرف نزنید چون ما در همان دقیقه اول متوجه می شویم با این کار دارید پشت یک شخصیت ضعیف پنهان می شوید.

غُرغُرو نباشید

قبل از هر چیز خوب است بدانید که غُر زدن و ایراد گرفتن اصلا جذاب نیست. فکرش را بکنید با هم رفتیم به رستوران و شما مرتب از گارسن شکایت می کنید. یا یک ریز از مشکلات محل کار حرف می زنید. یا از غم و بدبختی های واقعی دنیا گله می کنید.

احترام زیادی

خوش قلبی زیاد هم توی ذوق می زند. اینطوری که بعد از هر جمله بگویید ببخشید یا شوخی می کنم و جدی نگیر و … خیلی کلافه کننده است.

لطفا با هر حرف و حرکت ما، لبخند نزنید. طبیعی نیست که نشان دهید هر چه گفتیم برای تان خیلی جالب باشد. این کارها احساس خوشایندی که شما انتظار دارید را در ما ایجاد نمی کند.

تعریف کنید اما 

ما هر بار شنیدیم که مثلا می گویید چه پوست لطیفی دارید و یا چشمانتان چقدر قشنگ است و … از این تعریفها را همه تکرار می کنند. خیلی هم متشکریم ولی دوست داریم یک خصلت ما را که دوست دارید نشان دهید. توجه تان به هویت و شخصیت ما هم با ارزش است. 

تماس فیزیکی

در اولین فرصت به شکلی عادی و صمیمی، تماس فیزیکی ایجاد کنید. با شانه تان موقع خنده به شانه ما بزنید. در حین یک خنده از ته دل، با دست به زانوی ما بزنید. اگر فرصت رقص فراهم شد در حین رقص، تماس های کوچک با بدن ما ایجاد کنید.

با دوستان مونث خود به سراغ ما بیایید.

 حتما همه شما دوستانی از مدرسه و دانشگاه دارید یا دخترانی که در فامیل می شناسید. اگر ما شما را با زنان دیگر ببینیم احساس امنیت خاطر بیشتر می کنیم چون حدس می زنیم که شما دوستی های تان فقط برای کشاندن ما به رختخواب نیست.

 

How Nice Guys Can Impress Women

http://www.menshealth.com/mhlists/nice_guy_tips/Make_Her_Laugh.php

Emma Taylor and Lorelei Sharkey wrote The Big Bang: Nerve’s Guide to the New Sexual Universe. Seek their advice at emandlo.com

More from ونداد زمانی
حکومت‌های جهان به برکت اسلام سیاسی، کنترل‌شان بر بشر بیشتر شد
یک نظریه سیاسی در اواخر قرن ۲۰ داشت گسترش پیدا می کرد...
Read More